چه درمان می تواند طب جایگزین از دیالیز برای نارسایی کلیه می شود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند طب جایگزین از دیالیز برای نارسایی کلیه می شود

چه درمان می تواند طب جایگزین دیالیز برای نارسایی کلیه؟ شما می دانید در گذشته، کلیه بیمار شکست در مرحله پیشرفته است هیچ انتخاب دیگری جز دیالیز و پیوند کلیه برای طولانی طول عمر خود را. و در حال حاضر روز، با تکنولوژی توسعه یافته، درمان بیشتر و بیشتر می تواند مورد استفاده قرار گیرد به گسترش تاخیر پیشرفت این بیماری است.
چه درمان می تواند طب جایگزین دیالیز؟
طب چینی مانند میکرو چینی پزشکی Osmotherpay، پا حمام درمانی، کامل حمام درمانی، دایره درمانی و غیره می تواند به عنوان درمان جایگزین دیالیز استفاده می شود. آنها در حال حاضر به طور گسترده ای به علت کمی عوارض جانبی و اثر درمانی قابل توجه خود استفاده می شود.
اما شما می دانید برای افراد مختلف ممکن است آنها شرایط فیزیکی متفاوتی داشته باشند به طوری که آنها علائم و عوارض متفاوت است. برای شرایط شخصی خود، پزشکان درمان های مختلف برای رسیدن به اثر درمانی بهتر ترتیب. اگر شما میخواهید بدانید که چه نوع از درمان را برای شما بهتر است، شما می توانید اطلاعات دقیق خود را به ما از طریق ایمیل ارسال کنید، پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
تفاوت های بین طب چینی و طب غربی ها چه هستند؟
شما می دانید پزشکی چینی در چین گیاهان دارویی پزشکی است که هزاران سال از تاریخ است. در مقایسه با طب غربی، طبیعی تر است. چه چیزی بیشتر، می تواند مشکلات کلیوی از علل آن را حل کند. است که می گویند می تواند بیماری کلیوی از ریشه آن نه تنها علائم را درمان کند.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد روش های درمانی جایگزین دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه می توانید در زیر پیام ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: